Kaiser Chiefs in najaar naar Nederland

De Britse indierockband Kaiser Chiefs komt in oktober als onderdeel van hun tournee naar Nederland. Op 22 oktober treedt de band op in 013, Tilburg, een dag later in Paradiso, Amsterdam, en op 24 oktober in De Oosterpoort, Groningen. De kaartverkoop start a.s. zaterdag 16 juli om 10.00 uur.

15.07.2016

Kaiser Chiefs in najaar naar Nederland

De Kaiser Chiefs braken in 2005 door met debuutalbum ‘Employment’ en scoorden grote hits als ‘Oh My God’, ‘I Predict a Riot’, ‘Ruby’ en ’Everyday I Love You Less and Less’. De al ruim zeventienjarige carrière van Kaiser Chiefs heeft een hele rits hits opgeleverd die op elk festivalterrein in de wereld uit volle borst zijn meegezongen. Inmiddels zijn de heren alweer toe aan hun zesde studioalbum ‘Stay Together’ dat net voorafgaand de Nederlandse tour op 8 oktober uitkomt. Op de eerste single afkomstig van het nieuwe album ‘Parachute’ is te horen dat de Kaiser Chiefs zichzelf een nieuwe sound aangemeten hebben, “Less guitars. It’s dance pop with no apologies.” Aldus zanger Ricky Wilson.

Op dit moment spelen de Kaiser Chiefs op verschillende festivals in Europa. Zo hebben ze vorige maand nog een energiek optreden gegeven op het Belgische Festival Rock Werchter. In het najaar keren de Britten na een afwezigheid van bijna twee jaar terug naar Nederland voor een kleine clubtour.

MOJO presents
Kaiser Chiefs
Zaterdag 22 oktober 2016 | 013 - Tiburg |
Zondag 23 oktober 2016 | Paradiso - Amsterdam |
Maandag 24 oktober 2016 | De Oosterpoort - Groningen |

Entree €29,-

De kaartverkoop voor het concert start aanstaande zaterdag 16 juli om 10.00 uur via www.mojo.nl/kaiserchiefs.

> Bezoekersinformatie op mojo.nl