Above & Beyond met live uitzending ABGT200 naar Ziggo Dome

24.03.2016

Above & Beyond met live uitzending ABGT200 naar Ziggo Dome

Het Britse dancetrio Above & Beyond komt met hun veelgeprezen Group Therapy radio show voor het eerst naar het vasteland van Europa. De 200e uitzending zal op zaterdag 24 september live vanuit de Ziggo Dome in Amsterdam uitgezonden worden. De kaartverkoop start op woensdag 20 april om 12:00 uur via Ticketmaster. Fans kunnen zich nu al inschrijven voor de speciale pre-sale via www.abgt200.com.

ydY76ltdStE

Na uitverkochte edities in Madison Square Garden in New York (2014) en The All Phones Olympic Arena in Sydney (2015) heeft Above & Beyond in hun radio uitzending aangekondigd dat de 200e editie van hun Group Therapy radio show (ABGT) op zaterdag 24 september 2016 zal plaatsvinden in de Ziggo Dome in Amsterdam. Dit zal de eerste keer zijn dat Jono Grant, Tony McGuinness en Paavo Siljamaki hun jaarlijkse ABGT mijlpaal vieren op het vasteland van Europa . ABGT200 zal live vanuit de Ziggo Dome gestreamd worden.

“It’s exciting to be bringing ABGT200 to Europe and the great city of Amsterdam, which has such a rich history in dance music. This will be our biggest European headline show to date and we hope fans will join us from all over the world to help us celebrate the 200th episode of Group Therapy in style.”  aldus Above & Beyond

Bekijk de officiele ABGT200 Launch Video, met vocals van de track “Amsterdam”, (Anjunabeats anthem),  de ABGT100 set Madison Square Garden en de ABGT150 official aftermovie Sydney.

Above & Beyond behoort tot één van de populairste dance-acts ter wereld. De drie heren zijn sinds 2000 actief als succesvolle dj’s, producers en remixers (voor oa. Madonna en Radiohead), en beleefden hun grote doorbraak in 2011 met het album Group Therapy. Vele mijlpalen volgden; een nominatie voor een Grammy Award, een menigte van één miljoen mensen op Barra Beach Festival in Rio de Janeiro, en de snelst uitverkochte show die Hollywood Palladium ooit heeft gekend. Above & Beyond heeft zowel live als digitaal een sterke connectie met hun fans. Op YouTube hebben ze inmiddels meer dan 100 miljoen views vergaard en met hun wekelijkse radioshow Group Therapy bereiken ze meer dan 30 miljoen luisteraars per week, uit meer dan 35 landen.

Dit jaar verschijnt het nieuwe album “Acoustic II” dat ondersteund wordt door een akoestische tour met optredens in onder meer in de Hollywood Bowl, Sydney Opera House, Royal Albert Hall, Londen en een uitverkocht TivoliVredenburg in Utrecht op 3 mei.

ABOVE & BEYOND - ABGT200
Zaterdag 24 september 2016 | 21:00 – 05:00 uur | Ziggo Dome, Amsterdam

Meer info over dit evenement vind je op: www.mojo.nl/abgt200. Fans kunnen zich t/m 18 april met emailadres registreren op www.abgt200.com voor meer informatie en een link voor de speciale pre-sale dat op dinsdag 19 april zal starten om 12:00. De reguliere kaartverkoop start op woensdag 20 april om 12:00 uur via Ticketmaster.

Toegang alleen voor bezoekers van 18 jaar of ouder.