Extra concert Bruno Mars op 10 mei in Ziggo Dome

21.11.2016

Extra concert Bruno Mars op 10 mei in Ziggo Dome

The 24K Magic World Tour with special guest Anderson .Paak

Wegens de grote vraag naar kaarten voor het concert van Bruno Mars is er een extra show toegevoegd aan 'The 24K Magic World Tour'. De extra show zal plaatsvinden op 10 mei in Ziggo Dome, Amsterdam. Ook is Anderson. Paak aangekondigd als special guest voor beide concerten. De voorverkoop voor het extra concert is direct gestart via Ticketmaster.

Wereldster Bruno Mars kondigde zijn wereldtournee The 24K Magic World Tour vorige week aan. De magie begint in Antwerpen op 28 maart en reist tot en met juni 2017 door Europa, met concerten in onder meer Londen, Parijs, Madrid, Zürich, Kopenhagen en dus ook op 9 en 10 mei in Amsterdam. Daarna trapt Mars vanaf 15 juli zijn Noord-Amerikaanse tournee af in Las Vegas, gevolgd door data in meer dan 45 steden in de VS en Canada voordat hij afsluit met een ‘four-night-stand’ in The Forum in Los Angeles. Zie voor alle details de officiële homepage van The 24K Magic World Tour. Tickets voor alle concerten zijn vanaf vandaag te koop.

The 24K Magic World Tour ondersteunt Mars’ langverwachte nieuwe album ‘24K Magic’ (uit te spreken als twenty-four carat magic) dat deze vrijdag, 18 november, wereldwijd verschijnt op het label Atlantic Records. Voorinschrijven kan vanaf nu via de Bruno Mars Official Store; alle pre-orders krijgen bovendien het eerst toegang tot tickets voor The 24K Magic World Tour. Dit is Bruno Mars’ eerste volledige tournee sinds 2013, toen hij succes beleefde met zijn Moonshine Jungle World Tour waarvoor wereldwijd twee miljoen kaartjes over de toonbank gingen voor in totaal 155 uitverkochte concerten.

Mars, momenteel te zien op de cover van Rolling Stone, heeft een aantal belangrijke tv-optredens voor de boeg, te beginnen met de opening van de 2016 American Music Awards, live uitgezonden op zondag 20 november. Daarna treedt hij op bij de Victoria’s Secret Fashion Show op 5 december. Onlangs was hij al te zien bij Saturday Night Live, waar hij zijn hit ‘24K Magic’ en een nieuwe album track, ‘Chunky’, ten gehore bracht.

Over Bruno Mars:
Mars won meerdere Grammy Awards en werd maar liefst 20 keer genomineerd. Hij verkocht wereldwijd meer dan 170 miljoen singles en ruim 26 miljoen albums, wat hem een van de bestverkopende artiesten aller tijden maakt. De door critici bejubelde zanger, componist, producer, regisseur en muzikant voerde recent nog de hitlijsten aan met de wereldhit ‘Uptown Funk’. Het nummer schreef geschiedenis als de langste Billboard ‘Hot 100’ Single van de jaren 2010 en was slechts de tiende single in het 57-jarig bestaan van de hitlijst die maar liefst veertien weken op nummer 1 stond. ‘Uptown Funk’ won bovendien talloze onderscheidingen, waaronder drie 2016 Grammy Awards, inclusief de gewilde prijs voor Record of the Year. Daarnaast werd de clip verkozen tot Best Male Video bij de 2016 MTV Video Music Awards.

Mars keerde afgelopen februari terug op het podium van de Super Bowl Halftime Show om daar op te treden naast Beyoncé en Coldplay. Zijn eigen historische optreden uit 2014 schreef binnen de NFL geschiedenis als de op één na best bekeken Super Bowl Halftime Show ooit met een recordaantal van 115,3 miljoen kijkers, terwijl hij daar ook nog eens de jongste headliner ooit was. Volgens Billboard scoorde Mars zijn eerste vijf ‘Hot 100’-singles sneller dan elke mannelijke artiest behalve Elvis Presley. Als zanger, componist en producer bracht Bruno Mars het tot een ongelooflijk aantal van 35 ‘Hot 100’-hits tot nu toe.

Over Live Nation Entertainment:
Live Nation Entertainment (NYSE: LYV) is het grootste live entertainment bedrijf ter wereld en bestaat uit de globale wereldleiders Ticketmaster, Live Nation Concerts, Live Nation Media & Sponsorship en Artist Nation Management. For meer informatie, zie www.livenationentertainment.com.

538 presents
BRUNO MARS - 24K MAGIC WORLD TOUR with special guest ANDERSON.PAAK
Dinsdag 9 mei 2017 | Ziggo Dome, Amsterdam
Woensdag 10 mei 2017 | Ziggo Dome, Amsterdam | EXTRA SHOW
Aanvang: 20.00 uur | Entree: € 49, € 64, € 69 en € 74  (excl. servicekosten)

Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/brunomars
De kaartverkoop start maandag 21 november om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).

> Bekijk bezoekersinformatie op mojo.nl