Disclosure in februari 2016 naar Heineken Music Hall

Het Britse duo Disclosure komt op 5 februari 2016 naar Amsterdam voor een show in de Heineken Music Hall. De show is onderdeel van een Europese tour naar aanleiding van het nieuwe album Caracal, welke op 25 september 2015 zal verschijnen. De kaartverkoop begint op vrijdag 2 oktober om 10.00u via Ticketmaster.

23.09.2015

Disclosure in februari 2016 naar Heineken Music Hall

De elektronische act Disclosure, bestaande uit de broers Howard and Guy Lawrence, brak in 2012 wereldwijd door met de hit Latch. Het nummer met Sam Smith stond in Nederland maar liefst 40 weken in de Single Top 100. De tweede single, White Noise, belandde vrijwel meteen op de tweede plek in Engeland, en ook single nummer drie, You & Me, verdiende een positie in de Britse top 20. Eind mei 2013 kwam het debuutalbum Settle uit en begon Disclosure aan een wereldwijde tour met optredens op PITCH, Lowlands, twee uitverkochte shows in de Melkweg en een uitverkochte show in het Eindhovense Klokgebouw. In 2014 werd Settle ook nog genomineerd voor de Grammy Award voor Best Dance Album.

Op 25 september 2015 komt het tweede album van Disclosure, Caracal, uit. Op het album staan, naast 3FM Megahits Omen met Sam Smith en Holding On met Gregory Porter, ook samenwerkingen met onder andere Lorde en The Weeknd. Op 5 februari 2016 trappen de broers het Europese deel van de Caracal Tour af met een optreden in de Heineken Music Hall. Kaarten hiervoor kunnen vanaf vrijdag 2 oktober gekocht worden via Ticketmaster.

3FM presents
Disclosure - Caracal Tour
Vrijdag 5 februari 2016 | Heineken Music Hall, Amsterdam

Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/disclosure.

Kaartverkoop voor het concert gaat via www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).