Extra show Jimmy Carr in DeLaMar

Op 30 mei zal de Engelse comedian Jimmy Carr een extra show geven in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Op 27, 28 en 29 speelt Carr zijn meest recente show Funny Business al in 013 in Tilburg, De Oosterpoort in Groningen en Carré in Amsterdam. De shows in Carré en 013 zijn inmiddels uitverkocht, voor de show in De Oosterpoort zijn nog enkele tickets verkrijgbaar. De kaartverkoop voor de extra show in DeLaMar start op zaterdag 30 januari om 10 uur.

29.01.2016

Extra show Jimmy Carr in DeLaMar

Twee jaar geleden speelde Jimmy Carr al in het RAI theater in Amsterdam. Die voorstelling verkocht razendsnel uit, waardoor Jimmy besloot een extra late night show te geven. Het waren twee fantastische voorstellingen vol oneliners, korte grappen en rake publieksparticipaties. Gestoken in een keurig maatpak vertelt deze gentleman in hoog tempo de ene scherpe, soms lekker grove grap na de andere. Zijn nieuwe show Funny Business bestaat ook uit die kenmerkende mix van onweerstaanbaar grappige en edgy oneliners, korte verhalen en veel interactie met het publiek.

Jimmy Carr is een van de bekendste en hardst werkende comedians in de UK. Hij treedt het hele jaar op, overal in Ierland en Engeland. Ook op TV is hij een graag geziene gast op zenders als BBC en Channel4. Programma’s als QI, 8 Out Of 10 Cats, Have I Got News For You en de Graham Norton Show kunnen niet meer zonder de snelle grappen van Jimmy Carr.

Aan het eind van dit jaar heeft Jimmy Carr de show Funny Business maar liefst 245 keer gespeeld in Engeland en UK. Tijd om deze fantastische show ook in andere landen te gaan spelen. De eerste helft van 2016 staat voor Jimmy Carr dan ook in het teken van een uitgebreide wereldtour met onder meer vier optredens in Nederland.

Jimmy Carr neemt hecklers in de maling: http://youtu.be/vZpI4ILTlI8
Jimmy Carr - Royal Variety performance 2013: http://youtu.be/Z3O9rE2Pcz4

Comedy Central Presents
Jimmy Carr - Funny Business
Maandag 30 mei 2016 | DeLaMar Theater, Marnixstraat 402, Amsterdam
Aanvang: 20.00 uur | Entree: € 37,- (ex sk)

Mede mogelijk gemaakt door Mojo Concerts en [PIAS] Comedy

Meer info over dit event vind je op: www.mojo.nl/jimmycarr.

De kaartverkoop voor het event start a.s. zaterdag 30 januari om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).

> Bekijk bezoekersinformatie op mojo.nl