Róisín Murphy in najaar naar Nederland

Gisteravond gaf ze een indrukwekkend optreden tijdens de tweede dag van het Down The Rabbit Hole festival maar Róisín Murphy komt terug naar Nederland! De Ierse zangeres geeft op 20 november 2015 een show in het Klokgebouw in Eindhoven. De kaartverkoop start op maandag 29 juni a.s. om 10.00 uur via Ticketmaster.

28.06.2015

Róisín Murphy in najaar naar Nederland

Róisín Murphy, voorheen bekend als zangeres van het succesvolle duo Moloko, begon in 2005 haar solocarrière met het debuutalbum Ruby Blue. Twee jaar later brak ze wereldwijd door met de hit Overpowered van het gelijknamige album. Onlangs kwam, na acht jaar, het derde album van de zangeres Hairless Toys uit. Deze steeg tot de dertiende plaats in de Top 100 en werd door 3voor12 uitgeroepen tot album van de week.

Hairless Toys is een hoogtepunt in Róisín’s carrière: een unieke combinatie van Europese house, Casablanca Records en Grace Jones, met de vrijheid en kracht van jazz, country en gospel. Na een uitverkochte Paradiso in mei en een indrukwekkende show op Down The Rabbit Hole dit weekend, komt Róisín Murphy op 20 november terug naar Nederland voor een show in het Klokgebouw, Eindhoven.

Paaspop Events & MOJO presenteren
Róisín Murphy
Vrijdag 20 november 2015
Klokgebouw - Eindhoven
Aanvang: 20.00 uur
Entree:  vanaf €30

Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/roisinmurphy.

Kaartverkoop start aanstaande maandag via: www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).