Derde Symphonica in Rosso met Simply Red

Wegens succes is een derde datum aan de reeks Symphonica in Rosso met Simply Red toegevoegd. Ook op zaterdag 28 oktober staat de Britse band samen met Guido's Orchestra en gastartiesten in de Ziggo Dome. De kaartverkoop voor deze extra show is inmiddels gestart. Voor de eerste shows op 25 en 26 oktober zijn nog enkele kaarten beschikbaar.

16.11.2016

Derde Symphonica in Rosso met Simply Red

“Eigenlijk was ik van plan na de jubileumtournee voor ons dertigjarig bestaan niet meer op te treden tot het volgende jubileum over een jaar of vier.”, aldus Hucknall. “Maar toen kwam deze kans om op te treden met dit grote orkest. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Dit worden mijn enige concerten volgend jaar. Ik doe dit alleen maar vanwege het orkest. It’s the magic of the sound”.

Simply Red verkocht wereldwijd meer dan 60 miljoen albums. De band heeft een tijdloze reeks songs afgeleverd, waaronder de hits ‘Holding Back The Years’, ‘If You Don’t Know Me By Now’, ‘Something Got Me Started’, ‘The Right Thing’, ‘Stars’, ‘Fairground’ en ‘Sunrise’.Na een pauze van vijf jaar keerde Simply Red in 2015 weer terug op het internationale podium met een nieuw album 'Big Love' en een wereldtournee waarin het dertigjarig bestaan van de band gevierd werd. Eerder dit jaar was de band afsluitend headliner op North Sea Jazz.

SYMPHONICA IN ROSSO
SIMPLY RED
Met Guido's Orchestra
Woensdag 25 oktober 2017
Donderdag 26 oktober 2017
Zaterdag 28 oktober 2017 EXTRA CONCERT
Ziggo Dome – Amsterdam
Aanvang: 20:00 uur | Entree: €49, €59 en €69.

Mediapartner: NPO Radio 2
Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/sir.
De kaartverkoop voor het concert is gestart via www.symphonicainrosso.nl, www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).

> Bekijk bezoekersinformatie op mojo.nl