WE ARE ELECTRIC kondigt eerste tien namen aan

WE ARE ELECTRIC kondigt eerste tien namen aan

Nieuwe indoor editie op zaterdag 14 november 2015 in Klokgebouw Eindhoven

- We Electrify, We Shake Things Up, WE ARE ELECTRIC! –

Na de succesvolle eerste buiteneditie van WE ARE ELECTRIC in juni van dit jaar op het E3 Strand in Eersel (NB), gaat het internationale crossover dancefestival komend najaar opnieuw naar binnen - net als eerder in november 2013 en -2014. Op zaterdag 14 november a.s. vindt WE ARE ELECTRIC opnieuw (voor de derde maal dus) in het monumentale Klokgebouw plaats van 20.00 uur tot 7.00 uur. De nieuwe trailer is hier te vinden.

De eerste tien klinkende namen die de organisatie kan bevestigen zijn Netsky live, Tchami, Baauer, Joris Voorn, Camo & Krooked, What So Not, Dekmantel Soundsystem, Secret Cinema, Kuenta I Tambu en Arjuna Schiks. Het Belgische drum 'n bass-fenomeen Netsky sloot afgelopen zaterdagavond nog de 30e editie van het festival Pukkelpop af op het hoofdpodium en bracht zoals altijd een grote dansende mensenmassa in trance met zijn overdonderende show.
Meer eigenzinnige acts volgen spoedig.

WE ARE ELECTRIC heeft dit jaar weer drie podia, opvallende decors en spraakmakende lichtshows die het nog jonge en populaire festival kenmerken: zowel de twee Klokgebouwedities als die op het E3-strand verkochten op voorhand uit met respectievelijk 7000 en 15000 bezoekers.

Early Birdtickets voor WE ARE ELECTRIC uitverkocht
De flink voordeligere Early Birdtickets (€ 29,-) waren in no time uitverkocht. Momenteel zijn er nog Regular Tickets (€ 35,-) beschikbaar. Daarna zijn nog de Late Tickets (€ 39,-) te koop. Toegang alleen voor bezoekers van 18 jaar of ouder. De soorten tickets op een rijtje:

Early Birdtickets: € 29,- (exclusief servicekosten €  2,50) - UITVERKOCHT!
Regular tickets: € 35,- (exclusief servicekosten €  2,50)
Late tickets: € 39,- (exclusief servicekosten €  2,50)

Tickets voor WE ARE ELECTRIC zijn online verkrijgbaar via www.we-are-electric.nl/tickets

3FM presents