Line-up WE ARE ELECTRIC compleet en timetable bekend

De line-up van WE ARE ELECTRIC is volledig na de toevoeging van de laatste namen Gabriel Ananda, Sandrien & Carlos Valdes, Darko Esser, Boomshakalak Soundsystem en Hekkla.

29.10.2015

Line-up WE ARE ELECTRIC compleet en timetable bekend

Vandaag is ook de timetable bekend gemaakt, die vanaf nu op de website staat. De derde indoor editie van WE ARE ELECTRIC wordt gehouden op zaterdag 14 november a.s. van 20.00 uur tot 7.00 uur in het monumentale Klokgebouw in Eindhoven.Tickets verkrijgbaar via www.we-are-electric.nl.

- We Electrify, We Shake Things Up, WE ARE ELECTRIC! –

WE ARE ELECTRIC heeft dit jaar weer drie podia, opvallende decors en spraakmakende lichtshows die het nog jonge en populaire dance-evenement kenmerken.  Zowel de twee eerdere Klokgebouwedities in 2013 en 2014, als die op het E3-strand Eersel in juni van dit jaar verkochten op voorhand uit met respectievelijk 7.000 en 15.000 bezoekers. Vandaag worden de laatste acts en de timetable bekend gemaakt.

Wie techno uit Keulen zegt, zegt Gabriel Ananda. Al twintig jaar gaat hij het experiment aan - met onder andere de mix van analoge apparatuur in zijn optredens is hij luchtiger, warmer en speelser dan zijn stadsgenoten, zoals ook zijn enorm hit Doppelwhipper laat horen.

Sandrien & Carlos Valdes zijn al jaren hartsvrienden. Achter de draaitafels is het duo berucht en befaamd voor hun lange, energieke sets waar de fijnste house en (soms obscure) techno juweeltjes je om je oren vliegen.

Darko Esser is de dancetrots van Nijmegen. Keer op keer bewijst hij gouden oren te hebben. Het bracht hem al op verschillende plekken in de wereld waarvan de laatste tijd meerdere keren in de Berlijnse dancetempel Berghain.

Het volledige programma; Netsky Live, Tchami, Baauer, Joris Voorn, Camo & Krooked, What So Not, Gabriel Ananda, Dekmantel Soundsystem, The Flexican & Sef, Blonde, Secret Cinema, Maduk & Nymfo ft. MC Mota, Sandrien & Carlos Valdes, Jarreau Vandal, Kuenta I Tambu, Darko Esser, Fono, Arjuna Schiks, Mikey Biemans, Boomshakalak Soundsystem, Hekkla en als SPECIAL GUEST: Sigma (dj-set).

WE ARE ELECTRIC ONLINE
www.we-are-electric.nl
www.facebook.com/weareelectric.nl
www.twitter.com/WAEfestival

WE ARE ELECTRIC
Klokgebouw Eindhoven
Zaterdag 14 november 2015
Early Birdtickets: € 29,- (exclusief servicekosten €  2,50) - UITVERKOCHT!
Regular tickets: € 35,- (exclusief servicekosten €  2,50)
Late tickets: € 39,- (exclusief servicekosten €  2,50)

Tickets zijn via www.we-are-electric.nl  verkrijgbaar. Toegang alleen voor bezoekers van 18 jaar of ouder.

> Bekijk bezoekersinformatie op mojo.nl