Years & Years voor concert naar Klokgebouw Eindhoven

Op woensdag 18 november komt Years & Years voor een concert naar het Klokgebouw in Eindhoven. De voorverkoop voor dit concert start woensdag 26 augustus om 10:00 uur.

24.08.2015

Years & Years voor concert naar Klokgebouw Eindhoven

In januari  2015 krijgt Years & Years van de BBC de titel 'Sound Of 2015' toebedeeld. Het Londense drietal heeft vervolgens maar weinig tijd nodig deze belofte in te lossen. Hun single “King” wordt al snel een wereldwijde hit; het nummer komt op 1 binnen in de UK  en weet over de hele wereld charts te domineren.  In Nederland is King één van de grootste radiohits van het jaar tot nu toe. Maar liefst 10 weken stond het op nummer 1 in de Nederlandse airplay chart. En dit zonder dat de band een album uit had.

In juli van dit jaar kwam dat debuutalbum er, Communion, en staat vol met toegankelijke electropop, gekenmerkt door de fijne melodieën van zanger Olly Alexander. Of, zoals de band het zelf omschrijft: “music you can dance and cry to”. Naast King sieren ook populaire singels als Desire en Shine deze plaat.

Eerder dit jaar stond Years & Years al in een uitverkocht Paradiso, en afgelopen weekend mochten zij de Heineken tent op Lowlands aan het dansen brengen. Nu is het Klokgebouw in Eindhoven aan de beurt.

Let op: De voorverkoop voor dit concert start woensdag a.s. 26 augustus om 10:00 uur

3FM Presents
Years & Years
+ support

Woensdag 18 november 2015, Klokgebouw - Eindhoven
Aanvang: 20.00 uur. Entree:  €27,50

Meer info over dit concert vind je op: www.mojo.nl/yearsandyears
Kaartverkoop start woensdag 26 augustus om 10:00 uur via: www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).