FAQ Selena Gomez

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over het concert van Selena Gomez.

arrow down

ALGEMENE VRAGEN

Is er een voorprogramma?
Ja, er is een voorprogramma. Op dit moment is nog niet bekend wie in het voorprogramma staat, maar zodra we hier meer info over hebben dan plaatsen we dat op onze website, Twitter en Facebook.

Hoe laat begint Selena Gomez zelf?
Het voorprogramma begint om 20.00 uur met spelen. Op dit moment is nog niet bekend wat het exacte tijdschema zal worden, we weten dus nog niet hoe laat Selena Gomez zelf op het podium zal staan. Zodra we hier meer over weten dan plaatsen we deze informatie op onze website.

Komt er een tweede concert?
Op dit moment is er nog niets bekend over een tweede concert. Mocht er een tweede concert komen, dan lees je hierover op onze Twitter- en Facebook-pagina en op onze website.

Is er een presale?
Er is een presale waarin een beperkt percentage van alle soorten kaarten beschikbaar is. Kaarten voor de presale worden verkocht via Ticketmaster en je kunt in presale maximaal 4 kaarten per persoon bestellen. De fanclub neemt zelf contact op met haar leden voor alle details, wij kunnen je hier verder niet aan helpen.

VOORBEREIDING KAARTEN BESTELLEN

Hoe gaat het bestellen?
Lees onze uitgebreide handleiding voor alle informatie over het bestellen van kaarten en onze tips om dit zo snel mogelijk te doen.

Hoeveel kaarten kan ik bestellen?
Je kunt maximaal 8 kaarten bestellen per (Ticketmaster) account.

Wij zijn met meer dan 8 mensen, hoe kunnen wij toch naast elkaar zitten of staan?
Het is helaas niet mogelijk om meer dan 8 kaarten tegelijk te bestellen. Wij raden je aan om de groep op te splitsen, zodat jullie in groepjes bij elkaar kunnen zitten of staan. Indien je bij elkaar in de buurt wilt blijven, dan kun je als groep kiezen om tijdens het bestellen hetzelfde vak te selecteren.

Kan ik kaarten reserveren?
Het is niet mogelijk om vooraf kaarten te reserveren. Kaarten moeten direct worden afgerekend.

Kan ik ook staanplaatsen bestellen?
Ja, op de vloer van Ziggo Dome zijn staanplaatsen.

Kan ik ook zitplaatsen bestellen?
Ja, op de ringen van Ziggo Dome zijn zitplaatsen. Je krijgt een vaste stoel (vak, rijnummer en stoelnummer) aangewezen tijdens het bestelproces.

Wat betaal ik voor welke plaats?
Voor dit concert zijn staanplaatsen beschikbaar, deze plaatsen zijn op de vloer van Ziggo Dome. Verder zijn er stoelen op de eerste en tweede ring van de zaal met een vak-, rij- en stoelnummer. Je koopt een kaartje met zitplaatsen voor een vaste plaats die op jouw ticket staat.

Golden Circle | € 74
Staanplaatsen op de arenavloer helemaal vooraan bij het podium in een afgesloten vak van de reguliere staanplaatsen.

Staanplaatsen | € 47
Staanplaatsen op de arenavloer vlak achter de Golden Circle.

Rolstoelplaatsen | € 47
Het rolstoelplatform wordt geplaatst op de arenavloer, achteraan in het midden.

Zitplaatsen rang 1 | € 40
Zitplaatsen op de eerste ring (helft van vak 102 t/m helft van vak 111).

Zitplaatsen rang 2 | € 37
Zitplaatsen op de tweede ring (helft van vak 202 t/m helft van vak 213) en de buitenste zitplaatsen op de eerste ring (helft vak 102 en helft vak 111)

Zitplaatsen rang 3 | € 33
De buitenste zitplaatsen op de tweede ring (helft vak 202 en helft vak 213)

Alle hierboven genoemde kaartprijzen zijn exclusief 10% servicekosten.

Zijn er ook VIP tickets?
Ja, er zijn meet & greet tickets, tickets die early entry geven en hot tickets. Op mojo.nl/selenagomez kun je in het blokje 'kaarten kopen' het pakket selecteren waarin je bent geinteresseerd en klikken op '> Lees meer' om te bekijken wat er precies in het VIP package zit.

Kan ik specifieke plaatsen selecteren?
Omdat er grote drukte wordt verwacht op de website, is het niet mogelijk om via de zaalplattegrond kaarten te bestellen. Je bestelt dus kaarten op basis van ‘best beschikbare plaatsen’. Het bestelsysteem selecteert dan automatisch kaarten voor de best beschikbare plaatsen.

Nadat je het aantal te bestellen kaarten hebt geselecteerd, kun je eventueel nog kiezen voor een specifieke ‘Prijs en plaats’. Je kunt hier alle verschillende vakken voor zitplaatsen of staanplaatsen kiezen. We raden je echter af om dit te doen, omdat veel fans dezelfde vakken zullen selecteren en de populaire plaatsen het snelst uitverkocht zullen zijn. De snelste manier om de beste kaarten te bestellen is via Best Beschikbaar.

Let wel op: staanplaatsen worden gezien als de beste plaatsen. Als je zitplaatsen wilt bestellen en deze niet automatisch krijgt toegewezen dan kun je gebruik maken van het kiezen van een vak.

Kan ik met één account op meerdere computers inloggen?
Ja, je kunt met één account op meerdere computers inloggen. Je kunt dan echter maar op één apparaat daadwerkelijk tickets selecteren en afrekenen, omdat er een ticketlimiet is per account.

Helpt het om met meerdere computers of tabbladen tegelijk te bestellen?
Nee, dat heeft geen zin. Je kunt het beste op één computer, met één browser en één tabblad open kaarten bestellen. Anders veroorzaak je een onnodige 'online file' in de wachtrij.

Kan ik kaarten bestellen met mijn mobiel of tablet?
Het is mogelijk om kaarten te bestellen op jouw mobiele telefoon en tablet, maar het internet op een mobiel apparaat is minder stabiel dan via een gewone computer waardoor je misschien mis grijpt. We raden je daarom aan om met een pc of laptop kaarten te bestellen of om te bestellen via het callcenter op telefoonnummer 0900 - 300 1250.


TIJDENS HET KAARTEN BESTELLEN

Waarom is er een wachtrij?
Met het bestellen van tickets kom je waarschijnlijk in een wachtrij. De wachtrij ontstaat doordat er meer mensen op de website zijn dan het aantal mensen dat een bestelling af kan ronden. IDeal kan slechts een x aantal bestellingen per seconde verwerken. Je wordt daarom in een wachtrij geplaatst, zodat iedereen voor je zijn kaarten af kan rekenen. En zodat jij straks de kans hebt om jouw bestelling af te ronden.

Hoe kom ik in de wachtrij?
De wachtrij wordt automatisch gestart wanneer de druk op de Ticketmaster website groot wordt. Vooraf kunnen we dus niet voorspellen vanaf welk tijdstip er een wachtrij zal staan.

Als er nog geen wachtrij is dan kom je op de evenement pagina waar je nog geen tickets kan bestellen, omdat de verkoop nog niet is gestart. Je moet de pagina dan om 9.00u verversen (met de knop vernieuwen of F5) om in de wachtrij te komen om tickets te kunnen bestellen wanneer de verkoop is gestart.

Omdat de wachtrij automatisch opent op het moment dat het druk is op de site, kun je al eerder dan 9.00u in een wachtrij terecht komen. De bestelpagina gaat echt pas stipt om 9.00u open. Als je voor 9.00u uit de wachtrij komt, kun je dus nog geen kaarten bestellen en moet je de pagina nog een keer verversen om op de bestelpagina terecht te komen.

Wat moet ik doen als ik in de wachtrij sta?
Helemaal niets! Als de wachtrij is opgestart dan wordt de 1e in de wachtrij (onafhankelijk hoe laat de 1e in de wachtrij stond) automatisch doorgestuurd naar de bestelpagina op het moment dat de verkoop van start gaat. Hou wel in de gaten dat de wachtrij blijft ‘lopen’, je kunt dit controleren aan de cirkel die op jouw scherm staat. Als je helemaal niets ziet gebeuren dan is de pagina vastgelopen door bv. een storing in de internetverbinding. In dit geval moet je de pagina verversen (met de knop vernieuwen of F5). Je wordt nu opnieuw in de wachtrij geplaatst.

Wanneer zijn de kaarten van mij?
De kaarten zijn van jou op het moment dat je hebt afgerekend. Dit is als je hebt geselecteerd hoeveel kaarten je wilt bestellen, de veiligheidscode hebt overgetypt (niet altijd van toepassing) en de pagina te zien krijgt met daarop de voor jou geselecteerde plaatsen. De plaatsen zijn gedurende 9,5 minuut voor jou gereserveerd en zijn echt van jou als je de betaling binnen 9,5 minuut doet. Als de betaling niet binnen 9,5 minuut wordt gedaan, vallen de kaarten weer vrij voor de verkoop.

Ik heb kaarten besteld en betaald, maar heb nog geen bevestigingsmail gekregen. Is mijn bestelling wel gelukt?
Omdat het erg druk is op de website kan het wat langer duren voordat je een bevestigingsmail krijgt. Heb je na enkele uren nog geen e-tickets ontvangen of vragen over jouw bestelling, dan raden we je aan om eerst even op jouw Ticketmaster account in te loggen met je inloggegevens (emailadres + persoonlijk wachtwoord aangemaakt tijdens je bestelling). Hier kun je de status van je bestelling zien. Staat er geen transactie of is er iets anders dat niet klopt, neem dan contact op met de klantenservice van Ticketmaster.

Wanneer is het concert uitverkocht?
Als je op de bestelpagina kaarten hebt geselecteerd en daarna de melding ‘Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria’ krijgt, dan zijn er op dat moment geen kaarten meer beschikbaar. De kans is groot dat er nog kaarten beschikbaar gaan komen, omdat iedereen die kaarten heeft geselecteerd 15 minuten heeft om de bestelling af te rekenen. Als bestellingen niet worden afgerond, dan komen deze kaarten automatisch weer terug in het bestelsysteem. Blijf het proberen en selecteer opnieuw het aantal kaarten tot je verder komt in het bestelproces. Als de kaarten helemaal zijn uitverkocht dan kun je dat zien aan de melding ‘uitverkocht’ op onze website.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en relevante advertenties te kunnen tonen. We vragen je eenmalig om ons toestemming hiervoor te verlenen. Meer weten?