Patronaat
Patronaat is het beste bereikbaar met openbaar vervoer. Kies je ervoor om met de auto te reizen, dan kun je parkeren in Parkeergarage RAAKS.
17 september 2022 om 20•30u
Patronaat, Haarlem
De award-winnende schrijver, actrice en komiek Jenny Bede brak door op YouTube dankzij haar parodie videoclips. Sindsdien ging het hard met haar carrière. Ze schreef en speelde in haar eigen serie JENNY BEDE:AAA, ze acteerde in diverse andere shows en is regelmatig te horen op de radio. Nu komt de hilarische comedian naar Patronaat voor wat ongetwijfeld een legendarische show wordt bij Comedy Stop Haarlem.
Koop kaarten Officiele websiteHet is niet toegestaan om grote tassen mee naar het event te nemen. Tassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. Op mojo.nl/voorwerpen staat alle informatie over wat verder wel/niet mee naar het event kan. Voor grote tassen is er geen in bewaringname en/of garderobe aanwezig. We raden dan ook aan tassen thuis te laten. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.
18 mrt 2022
Patronaat is het beste bereikbaar met openbaar vervoer. Kies je ervoor om met de auto te reizen, dan kun je parkeren in Parkeergarage RAAKS.
Patronaat ligt op 5 minuten loopafstand van NS station Haarlem. De reis hier naartoe kun je het best plannen met behulp van 9292.nl. Let op: de datum van de planner staat standaard ingesteld op vandaag.
Kaarten
vanaf
€16,80
Voor dit evenement zijn alleen zitplaatsen te koop. Kaartprijs inclusief servicekosten.
Lees meerWij zijn de organisator van dit evenement. De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.