Kaarten op naam bij Harry Styles

Op uitdrukkelijk verzoek van de artiest heeft MOJO besloten dat de kaarten voor Harry Styles uitsluitend op naam worden verkocht.

arrow down

Op verzoek van het management van de artiest heeft MOJO besloten dat de kaarten voor Harry Styles uitsluitend op naam worden verkocht. Dit betekent dat de kaarten niet door te verkopen zijn en alle fans evenveel kans hebben om voor de door de artiest en organisator vastgestelde prijs het concert te kunnen bezoeken.

Zo werkt het:
Voor dit concert kunnen maximaal 2 tickets per klant worden besteld. Hierbij heb je twee mogelijkheden:

1) Je vult één naam twee keer in, deze naam komt dan op allebei de tickets. Houd er rekening mee dat de tweede persoon tegelijk met jou langs de kaartcontrole in de AFAS Live moet gaan. De naam van de kaartkoper wordt aan de deur gecontroleerd.

2) Je vult op allebei de tickets een andere naam in. In dit geval kunnen jullie los van elkaar met hun eigen ticket de zaal in. De namen worden aan de deur gecontroleerd. Let op, de naam op de tickets kan niet meer veranderd worden. Gebruik deze optie alleen als zeker is dat de andere persoon ook gaat.

Waar kan ik tickets voor Harry Styles bestellen?
Tickets zijn alleen online te koop via de website en de app van Ticketmaster, www.ticketmaster.nl.
Er is géén voorverkoop via postkantoren en/of Primera winkels.

Waarom zijn de tickets voor Harry Styles op naam?
Op verzoek van het management van de artiest heeft MOJO besloten dat de kaarten voor Harry Styles uitsluitend op naam worden verkocht. De band en de organisatie van het concert willen hiermee ongewenste tussenhandel zoveel mogelijk voorkomen.

Hoeveel tickets kan ik bestellen voor het concert van Harry Styles?
Er kunnen maximaal 2 tickets per klant worden besteld.

Moet ik mijn roepnaam of mijn naam zoals vermeld op mijn legitimatie invullen?
Vul de naam in zoals deze ook op je legitimatie staat. Neem je legitimatie ook mee naar het concert, want bij de ingang wordt je legitimatie namelijk gecontroleerd.

Moet ik mijn legitimatie meenemen naar het concert?
Jazeker, want bij de ingang worden je legitimatie én ticket gecontroleerd.

Kan ik e-tickets en hardcopy tickets bestellen?
Voor deze concerten verkoopt Ticketmaster zowel e-tickets als zogenaamde hardcopy tickets. Op beide ticketsoorten worden de namen vermeld, en zullen deze aan de deur gecontroleerd worden.

Wanneer worden de tickets verzonden?
Ticketmaster verstuurt de e-tickets meteen na je aankoop. Ivm eventuele drukte kan het enkele minuten duren voor je de tickets ontvangt. Heb je na 1 uur je tickets nog niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Ticketmaster via het online contactformulier.

Hardcopy tickets worden 1 werkdag na je bestelling naar je opgestuurd.

Kan ik de  naam op mijn ticket(s) laten wijzigen?
Dit is helaas niet mogelijk. Als je op het moment van je aankoop niet zeker bent wie er met je meegaat, vul dan twee keer je eigen naam in. Jullie moeten dan wel tegelijkertijd langs de kaartcontrole gaan.

Kan ik tickets van iemand overnemen (bijv. via Marktplaats)?
Nee, de tickets staan op naam. Bij de ingang wordt de naam op het ticket en je legitimatie gecontroleerd. Als deze niet overeenkomen kom je niet binnen. 

Kunnen de koper en de houder van de andere kaart los van elkaar naar het concert?
Dat kan alleen als op de tickets de juiste naam staat die overeenkomt met de naam op elk afzonderlijk identiteitsbewijs. In het geval van twee dezelfde namen op de twee tickets dienen alle 2 de bezoekers op de avond van het concert samen, tegelijkertijd langs de kaartcontrole te gaan.

Kan ik kaarten voor iemand anders kopen, bijvoorbeeld als cadeau, of als de ander bij start kaartverkoop verhinderd is?
Ja, dat kan. Bij het kaarten kopen vul je dan niet je eigen naam in maar van degene voor wie je de kaarten koopt.

Ik heb een spelfout in mijn naam gemaakt, kan ik dit nog aanpassen?
Als je een spelfout hebt gemaakt in je naam als koper, neem dan online contact op met de klantenservice van Ticketmaster via het online contactformulier.

Waar kan ik me melden als ik een vraag heb over dit concert en de kaartverkoop?
Heb je na bovenstaande uitleg toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Ticketmaster via het online contactformulier of bel met nummer 0900-300 1250 (60 cpm)

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en relevante advertenties te kunnen tonen. We vragen je eenmalig om ons toestemming hiervoor te verlenen. Meer weten?