De mensen van MOJO

Gedreven door liefde voor muziek zetten 140 medewerkers zich dagelijks in om fans en artiesten een ultieme show te laten ervaren.
Blauwekamer

Muziek is emotie. Muziek is menselijk. En dat geldt ook zeker voor onze organisatie. Het zijn de mensen die MOJO maken.

Maar wie zijn nou die mensen? Je komt ze tegen als productieleider, marketeer of crowdmanager op onze events. Toch zie je een groot deel van onze mensen niet.

Zij werken op onze juridische afdeling of op de afdeling finance. Zij zorgen dat MOJO draait zoals een gezond bedrijf moet draaien. Ze doen boekingen en zorgen voor de juiste technische of digitale infrastructuur. Ze gaan over ticketing, projectmanagement, over HRM of partnerships. Zij zijn MOJO.

Samenwerken zit in ons bloed

Al die verschillende mensen – 140 professionals in totaal – doen waar ze het allerbeste in zijn. En dat is vanuit hun eigen expertise samenwerken aan de vetste live events. Of het nu gaat om een grote stadionproductie, een meerdaags festival of een kleiner concert in een club: alles pakken we projectmatig aan. Iedere klus krijgt een projectteam op maat, met precies de juiste mensen aan boord. Zo is bij ieder event de benodigde MOJO expertise op maat beschikbaar.

Achter de schermen

Wat doet een boeker? Hoe zorgen onze marketeers voor volle zalen? Een kloppend financieel plaatje, hoe krijgt MOJO dat voor elkaar? En wat is nou echt dé perfecte grasmat voor een festival? Dompel je via onze podcastreeks ‘Van pionieren in de polder tot concertgigant’ onder in de wereld van de mensen van MOJO.

 

Beluister de podcast 'MOJO Presenteert: Van pionieren in de polder tot concertgigant'