Concert Drake opnieuw verplaatst

Helaas kon het concert van Drake op 27 maart niet doorgaan vanwege ziekte.

arrow down

28.03.2017

Concert Drake opnieuw verplaatst

Click here for English

Helaas kon het concert van Drake op 27 maart niet doorgaan vanwege ziekte.

Drake wilde verschrikkelijk graag optreden, maar helaas is hij ziek geworden en heeft zijn dokter gezegd dat hij niet mag optreden.

De show van 27 maart wordt verplaatst naar aanstaande woensdag 29 maart. Gekochte kaarten blijven geldig voor de vervangende datum. Mocht je niet op de vervangende datum naar het concert kunnen, dan is er de mogelijkheid om je tickets te retourneren via Ticketmaster. Kaartkopers worden door Ticketmaster per mail op de hoogte gesteld van de verplaatsing en de mogelijkheid tot het retourneren van kaarten. Onze excuses voor het ongemak.

Het concert van dinsdag 28 maart gaat wel door. Houd onze website in de gaten voor updates.

Heb je vragen?
Om al je vragen over Drake’s The Boy Meets World Tour te beantwoorden staat het Livecrowd team vanaf nu voor jou klaar. Via je eigen smartphone op WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter.

Livecrowd is klantenservice 3.0. We streven ernaar jou te helpen met zo min mogelijk gedoe. Geen vervelende nieuwe apps die je extra moet downloaden, maar persoonlijke hulp op het platform dat jij wilt.

Kijk voor alle informatie op livecrowd.io/drake

Meest gestelde vragen

Welke shows zijn naar welke data verplaatst?
20 januari wordt 29 maart (eerder al verplaatst naar 26 januari en 27 maart)
21 januari wordt 28 maart (eerder al verplaatst naar 27 januari)

Gaat het concert op 28 maart wel door?
Zoals het er nu uit ziet zal het concert op 28 maart doorgaan zoals gepland. Houd voor de zekerheid onze website en socials in de gaten voor updates.

Kan ik mijn kaarten omruilen voor een andere datum?
Helaas is het niet mogelijk kaarten om te ruilen voor een andere showdatum. Het is dan namelijk onmogelijk dezelfde kaarten te bieden als eerder gekocht. Indien je bent verhinderd dan kun je jouw kaarten retourneren en - mocht je op een andere datum wel kunnen - voor een andere show kaarten proberen te kopen.

Waarom vinden de concerten niet plaats op dezelfde dagen?

Helaas is het niet mogelijk gebleken om de concerten op dezelfde dagen plaats te laten vinden. Dit omdat er rekening gehouden moet worden met het tourschema van de artiest en wanneer de zaal beschikbaar is.

Moet ik mijn kaarten opnieuw uitprinten?

Nee, dit is niet nodig. De huidige kaarten zijn geldig voor de nieuwe datum.

Hoe kan ik mijn kaarten teruggeven en hoe krijg ik mijn geld terug?
Door het formulier op de website van Ticketmaster in te vullen. 

Op mijn kaarten staat een andere datum, is dit een probleem?
Nee dit is geen enkel probleem de oude kaarten zijn geldig voor de nieuwe datum. Of dit nu de originele eerste datum van het concert was of een van de verplaatste data.

Waarom krijg ik alleen het aankoopbedrag terug en niet de servicekosten?
Servicekosten dekken de kosten die betrekking hebben op zaken en diensten die Ticketmaster verzorgt. Denk hierbij aan kosten voor de beveiligde halffabrikaten, de systeemkosten, datacommunicatiekosten, distributiekosten, verkoopkosten en bancaire kosten. Deze kosten worden bij het aankoopproces al gemaakt.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
We proberen binnen tien dagen het aankoopbedrag weer op je rekening te hebben gezet.

Ik heb parkeertickets of treintickets gekocht. Wat gebeurt daarmee?
Als je via Ticketmaster parkeertickets of treintickets hebt besteld, dan blijven ook deze geldig voor de nieuwe concertdatum. De bezoekers die voor de show van 27 maart een NS-retour hadden via TicketMaster hebben een nieuwe code ontvangen om een NS-retour voor de show van 29 maart aan te schaffen. Mocht je verhinderd zijn op 29 maart dan kun je ook deze tickets retourneren. 


Ik heb een vraag over de restitutie van munten die ik kocht voor de Ziggo Dome op 27 maart.
Dan kun je contact opnemen met service@ziggodome.nl.

Ik kom uit het buitenland en heb al een hotel en vlucht geboekt die ik niet meer kan annuleren. Kan ik die kosten op MOJO verhalen?
Wij vinden het heel erg spijtig dat je kosten hebt gemaakt die niet meer terug te draaien zijn. De verplaatsing komt vanuit de artiest en is buiten ons omgegaan. Wij kunnen helaas niet overgaan tot het vergoeden van deze kosten.

Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij en kan niet naar het verplaatste concert. Wat nu?
De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Alleen de originele kaartkoper kan kaarten retourneren. We raden je aan om contact op te nemen met de persoon/partij waar je kaarten hebt besteld.

Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij en wil naar het verplaatste concert. Wat nu?
Kaarten blijven geldig voor de nieuwe concertdata. De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Het kan uiteraard zo zijn dat de originele kaartkoper de kaarten retourneert. Neem daarom voor de zekerheid contact op met de persoon/partij waar je kaarten hebt besteld.
 

Drake concert rescheduled again

Drake really wanted to perform on March 27 but unfortunately he became ill and his doctor has told him he can’t perform tonight.

The show will be moved to upcoming Wednesday March 29. Tickets remain valid for the new date on Wednesday March 29. If you cannot attend the concert on Wednesday, you can request a refund via Ticketmaster. You will be informed by email on this.

Keep an eye on our website for updates. The concert of upcoming Tuesday March 28 will go on as planned.

Questions?
The Livecrowd team is now live and ready to answer all your questions concerning Drake's Boy Meets World Tour. Message us via your own smartphone on WhatsApp, Facebook Messenger and Twitter.

Livecrowd is customer service 3.0. We strive to help you as effortless as possible. That means not having to download any extra apps, but personal help on the platform of your choice.

For more information, check: livecrowd.io/drake.

English FAQ

Why are the shows rescheduled?
The Boy Meets World Tour in  Amsterdam, London, Glasgow are being moved to new dates. These were the first dates of the tour. ‎Drake wanted to create a special experience for fans in Europe and the UK and not a copy of his US shows, so he has added some incredible new features to an already spectacular production. Unfortunately due to unforeseen production setbacks it will need a little bit more time to be ready. The international and local crew have been working on this production since January 17 in the Ziggo Dome and Drake was all set and has started his rehearsals this week. He can’t wait to start this new tour and show his fans this amazing concert.

What are the new dates?
January 20 will now be March 29 (previously moved to January  26 and March 27)
January 21 will now be March 28 ( previously moved to January 27)

What will happen with the concert on March 28?
The earlier rescheduled show planned for March 28th will happen as scheduled.

Can I change tickets for another date?
Unfortunately it's not possible to change tickets for a different showdate. As we cannnot offer you the same seats, chances are these are already occupied. If you cannot attend the concert, you can get a refund for your tickets. You can order tickets for a different showdate if you'd like.

Why are the concerts not on the same day?
We had to find dates that suit both the tour schedule and the schedule of the venue. These were the only available dates.

Do I have to print new tickets?

You don’t have to reprint your tickets. Your current tickets will stay valid for the rescheduled date.

How can I return my tickets and get my money back?
You can fill out the form on the Ticketmaster website

My tickets have the old date on it. Is that a problem?
The same tickets stay valid for the rescheduled date, so it’s not a problem.

Why do I not receive a refund for the service charge?
Service costs cover the costs that have already been made to make it possible to sell tickets for an event, amongst other costs for the service that Ticketmaster provides us. Amongst these costs are the costs of the secured ticket stock, system costs, data communication costs, distribution costs, sales costs, personnel costs and banking costs.

I have bought coins for the concert at Ziggo Dome on March, 27th. 
You can contact Ziggo Dome for this at service@ziggodome.nl.

When will I receive my money back?
We will do our utmost to transfer the money within ten days.

I am traveling from abroad and have already made travel arrangements that are not refundable. Can I charge MOJO for these costs?
We are very sorry to hear that but unfortunately we can’t refund the costs you made since the shows are rescheduled for reasons beyond our control.

I have bought tickets from someone else or a secondary ticket agency. I can't go to the concert, what can I do?
Only the original ticketbuyer can get a refund with Ticketmaster. We advise you to contact the person or agency that sold you the tickets.

I have bought tickets from someone else or a secondary ticket agency. I can go to the concert, what can I do?
Tickets remain valid for the new date. The original ticketbuyer received in email from Ticketmaster on how he can get a refund with Ticketmaster. We advise you to contact the person or agency that sold you the tickets to be sure he didn't get a refund.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en relevante advertenties te kunnen tonen. We vragen je eenmalig om ons toestemming hiervoor te verlenen. Meer weten?