Helaas is bekend geworden dat het concert van Elton John dat as. woensdag plaats zou vinden in Ziggo Dome door ziekte van een bandlid wordt verplaatst naar maandag 17 juni.
14.05.2019
In een officiƫle verklaring laat het management weten: "We regret to announce that we have been forced to reschedule Elton's FYBR Amsterdam Ziggo Dome show on Wednesday due to one of our band members being taken ill. The show will be rescheduled for 17th June at the same venue when everyone is back fighting fit and we have our full band available to deliver the show our fantastic Dutch fans deserve. We don't envisage the illness affecting any further dates on the tour."
Gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Je hoeft hiervoor dan ook niets te doen. Als je niet kan komen op de nieuwe datum dan kun je het geld terugkrijgen door het formulier in te vullen op de Ticketmaster website.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen je nog steeds te zien bij een van de concerten van Elton John.
Enkele veelgestelde vragen
Kan ik mijn kaarten omruilen voor een andere dag?
Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat het andere concert al is uitverkocht.
Moet ik mijn kaarten opnieuw printen?
Nee, dit is niet nodig. De huidige kaarten zijn geldig voor de nieuwe datum.
Hoe kan ik mijn kaarten teruggeven en hoe krijg ik mijn geld terug?
Ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je door het formulier op de website van Ticketmaster in te vullen je geld terugvragen.
Op mijn kaarten staat een andere datum, is dit een probleem?
Nee dit is geen enkel probleem. De oude kaarten zijn gewoon geldig voor de nieuwe datum.
Ik heb parkeertickets of treintickets gekocht. Wat gebeurt daarmee?
Als je via Ticketmaster parkeertickets of treintickets hebt besteld, dan blijven ook deze geldig voor de nieuwe concertdatum. Mocht je verhinderd zijn dan kun je ook deze tickets retourneren.
Ik kom uit het buitenland en heb al een hotel en vlucht geboekt die ik niet meer kan annuleren. Kan ik die kosten op MOJO verhalen?
Wij vinden het heel erg spijtig dat je kosten hebt gemaakt die niet meer terug te draaien zijn. De verplaatsing komt vanuit de artiest en is buiten ons omgegaan. Wij kunnen helaas niet overgaan tot het vergoeden van deze kosten.
Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij en kan niet naar het verplaatste concert. Wat nu?
De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Alleen de originele kaartkoper kan kaarten retourneren. We raden je aan om contact op te nemen met de persoon of partij waar je kaarten hebt besteld.
Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij (zoals Ticketswap of Viagogo) en wil naar het verplaatste concert. Wat nu?
Kaarten blijven geldig voor de nieuwe concertdata. De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Het kan uiteraard zo zijn dat de originele kaartkoper de kaarten retourneert. Neem daarom voor de zekerheid contact op met de persoon of partij waar je kaarten hebt besteld.