Concert Fat Freddy's Drop verplaatst

Helaas is bekend geworden dat het concert van Fat Freddy's Drop wordt verplaatst naar donderdag 7 mei 2020.

arrow down
26.09.2019

Concert Fat Freddy's Drop verplaatst

Helaas is bekend geworden dat het concert van Fat Freddy's Drop dat vrijdag 22 november plaats zou vinden in AFAS Live door een operatie van een van de bandleden wordt verplaatst naar donderdag 7 mei 2020. De locatie blijft hetzelfde. Alle kaartkopers hebben een email ontvangen van Ticketmaster met meer informatie.

In een officiële verklaring laat het management weten: "Fitchie’s current level of pain and lack of mobility make it impossible for Fitchie to travel and perform. After reluctantly facing this difficult situation, the November tour dates have been rescheduled into March & May 2020."

Gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Je hoeft hiervoor dan ook niets te doen. Als je niet kan komen op de nieuwe datum dan kun je het geld terugkrijgen door voor 22 november het formulier in te vullen op de Ticketmaster website. Het aankoopbedrag plus servicekosten wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen je nog steeds te zien bij het concert van Fat Freddy’s Drop.

Enkele veelgestelde vragen

Moet ik mijn kaarten opnieuw printen?
Nee, dit is niet nodig. De huidige kaarten zijn geldig voor de nieuwe datum.

Hoe kan ik mijn kaarten teruggeven en hoe krijg ik mijn geld terug?
Ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je door het formulier op de website van Ticketmaster in te vullen je geld terugvragen.

Op mijn kaarten staat een andere datum, is dit een probleem?
Nee dit is geen enkel probleem. De oude kaarten zijn gewoon geldig voor de nieuwe datum.

Ik heb parkeertickets of treintickets gekocht. Wat gebeurt daarmee?
Als je via Ticketmaster parkeertickets of treintickets hebt besteld, dan blijven ook deze geldig voor de nieuwe concertdatum. Mocht je verhinderd zijn dan kun je ook deze tickets retourneren.

Ik kom uit het buitenland en heb al een hotel en vlucht geboekt die ik niet meer kan annuleren. Kan ik die kosten op MOJO verhalen?
Wij vinden het heel erg spijtig dat je kosten hebt gemaakt die niet meer terug te draaien zijn. De verplaatsing komt vanuit de artiest en is buiten ons omgegaan. Wij kunnen helaas niet overgaan tot het vergoeden van deze kosten.

Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij en kan niet naar het verplaatste concert. Wat nu?
De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Alleen de originele kaartkoper kan kaarten retourneren. We raden je aan om contact op te nemen met de persoon of partij waar je kaarten hebt besteld.

Ik heb kaarten van iemand overgenomen of besteld via een derde partij (zoals Ticketswap of Viagogo) en wil naar het verplaatste concert. Wat nu?
Kaarten blijven geldig voor de nieuwe concertdata. De originele kaartkoper heeft van Ticketmaster een email ontvangen over de verplaatsing en de mogelijkheid om kaarten te retourneren. Het kan uiteraard zo zijn dat de originele kaartkoper de kaarten retourneert. Neem daarom voor de zekerheid contact op met de persoon of partij waar je kaarten hebt besteld.

Praat mee