Miele Powerwash op Lowlands 2017

Een prijswinnende activatie van grote toegevoegde waarde

arrow down

02.08.2018

Brand awareness en visibility creëren op een festival? MOJO kan je helpen je merkdoelstellingen te realiseren. Kijk wat Marielle Hoeks van Miele vertelt over hun activatie vorig jaar, nog voordat zij wisten dat hun ‘Powerwash’ een European Festival Award binnen zou slepen en ongekend veel PR waarde zou opleveren! Miele overtreft zichzelf dit jaar opnieuw. De Powerwash komt terug en is speciaal voor Lowlands zelfs groter gemaakt om nog meer mensen te kunnen ‘wassen’. Op de campinglaan, nabij Camping 3 vind je de Powerwash van Miele. De Powerwash is een muzikaal en feestelijk alternatief voor de normale douches. Loop de Powerwash in en waan je in een grote wasmachine voor ongeveer 80 personen. Het is een soort schuimparty met bubblingmuziek van ongeveer 25 minuten.

Miele is dit jaar extra groots aanwezig met een extra activatie, namelijk met de Miele Stoomoven. Bij deze food outlet kunnen bezoekers een keur aan gerechten kopen die één ding gemeen hebben; ze zijn gezond en allemaal geheel bereid in een Miele Stoomoven. Miele zet dus niet zozeer de gerechten maar de bereidingswijze centraal. 

Q0GMg7vdbD8