Bronzen Sponsorring voor Miele en Lowlands

'Mooie insights vanuit het merk die door zijn gevoerd in de activatie'

arrow down

01.12.2017

Brons voor de samenwerking tussen Lowlands en Miele in de categorie 'Entertainment & Events'. Dat ontvingen we donderdag 30 november tijdens de uitreiking van de Sponsorring 2017 en daar zijn we natuurlijk erg blij mee!

Miele is een premium, van origine Duits merk. In Nederland heeft het merk een rijke historie en een hoge merkvoorkeur bij de ‘babyboom’ generatie. Om ook bij een jongere doelgroep op een verrassende en ‘merkwaardige’ manier Miele voorkeur te creëren is de Miele PowerWash activatie op Lowlands ingezet. In een kort wasprogramma (wassen/spoelen/drogen) in een enorme wasmachine ervaarden bezoekers dit live. Compleet met bubblingmuziek, schuim, DJ’s, MC’s en premium merchandise. Tijdens het wasprogramma kon je ook gratis je echte was laten doen. Ruim 2.250 mensen zijn in de wasmachine geweest met een enorm media bereik.

De jury zegt: 'Eveneens een ludieke activatie waar bezoekers van de Powerwash plezier van hebben gehad. Mooie insights vanuit het merk die door zijn gevoerd in de activatie. Heel mooi dat Miele zelf aangeeft dit ook te doen om te leren op het gebied van marketing. De gegenereerde PR is spectaculair, zeker voor een merk waar je dat niet vooraf van verwacht. Het is wel de vraag of de bezoekers van de PowerWash daadwerkelijk de koppeling met Miele hebben gemaakt. Een case die zich natuurlijk leent voor uitbreiding, nu toch nog vooral een one off.'

Bron: MarketingTribune

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en relevante advertenties te kunnen tonen. We vragen je eenmalig om ons toestemming hiervoor te verlenen. Meer weten?