Even voorstellen

Jennifer de Jong, onze nieuwe collega Accountmanager Sponsoring

arrow down

30.10.2019

Nieuws over de afdeling Mojo Partnerships! Jennifer de Jong is sinds 1 oktober begonnen als Accountmanager Sponsoring. We stellen haar graag aan je voor.

 

Jennifer de Jong

 

Wat heeft Jennifer persoonlijk eigenlijk met muziek? 

Veel! Of ik nu onderweg ben of thuis, er staat altijd wel een Spotify lijstje of radio aan. Eigenlijk zou ik graag een klassieke platenspeler thuis hebben, zodat ik LP’s kan draaien. Maar dat is een leuk verjaardagscadeau voor volgend jaar!”  

Toen en nu 

Jennifer begon als office- en eventmanager binnen de ‘spirits’ industrie en is vanuit daar doorgegroeid naar een marketingfunctie bij Hendrick’s Gin. In de 3,5 jaar dat ze voor dit merk werkte was ze onder andere verantwoordelijk voor alle activaties en evenementen in de Nederlandse markt. Vanuit die rol heeft ze, als sponsor, veel contact gehad met Mojo en hebben ze gezamenlijk een succesvolle merkactivatie en partnership opgezet op Down the Rabbit Hole: De Hendrick’s Curious Cucumber Cocktail Forest, waar bezoekers in een surrealistische omgeving in de bossen konden genieten van een ‘perfect serve’ cocktail.

Als accountmanager Brand Partnerships gaat Jennifer zich bezighouden met het identificeren en realiseren van nieuwe matches tussen mooie merken en de Mojo festivals. “Verbindingen aangaan, elkaar inspireren en gezamenlijk creëren is waar ik me op zal gaan focussen.” Met de doelstelling van het merk in het achterhoofd activaties met meerwaarde voor merk, festival en bezoeker creëren is de essentie van de afdeling en haar werk.  

“Mijn achtergrond in event management en marketing/brand activation, plus mijn ervaring als voormalig sponsor, kan daarin goed van pas komen. Ik ben eigenlijk aan de andere kant van de tafel komen te zitten.”

Muzieksmaak

Jennifer houdt ervan concerten en festivals te bezoeken. “Ik heb daar mooie herinneringen aan. Oscar & The Wolf op Down the Rabbit Hole in 2016, The XX op Lowlands in 2017 en The War on Drugs op Lowlands in 2018 staan hoog op mijn lijstje. Afgelopen jaar heeft ze Thomas Azier veel live gezien. Hij zet met zijn band echt een te gekke liveshow neer, onvergetelijk, dus als je de kans hebt: gaan!”

Daarnaast houdt Jennifer ook van elektronische muziek zoals Tame Impala, Moderat, Weval en HVOB. “En een dance classic of Italo als guitly pleasure op zijn tijd,” vult ze lachend aan. Het ligt eigenlijk een beetje aan mijn mood wat ik opzet, maar muziek maakt voor mij eigenlijk alles leuker. “

Focus op Down The Rabbit Hole

Jennifer gaat zich bij Mojo natuurlijk met festivals bezighouden. “Ik mag me naast het stuk new business volledig op Down the Rabbit Hole gaan focussen, iets waar ik enorm blij mee ben. Ik vind alle festivals van Mojo fantastisch, elk met een eigen identiteit en sfeer, maar Down the Rabbit Hole heeft een bijzonder plekje in mijn hart. Een festival dat ik goed ken en me altijd blijft verrassen.”

Jennifer kijkt in het bijzonder uit naar de zomer van 2020, de gekte die het festivalseizoen met zich mee gaat brengen en alles wat dan samen gaat komen. Van de eerste ideeën en gesprekken die zijn gevoerd, tot de uiteindelijke realisatie en festivalervaring van de bezoekers.  

Bel Jennifer 

“Ieder merk, bedrijf of geïnteresseerde die meer wil weten over de brand partnership mogelijkheden op de Mojo festivals kan mij bellen of mailenOok als er van nature geen logische link lijkt te zijn of een samenwerking niet voor de hand ligt.” Jennifer vertelt graag over de identiteit en doelgroep van onze festivals, als over de mooie business cases. Ze denkt graag mee over een succesvolle propositie. “We kunnen ‘from scratch’ beginnen en van A tot Z meedenken welk festival de beste fit heeft en hoe we een merk zo goed mogelijk kunnen laten blenden met de festivalervaring. We zijn daarin eigenlijk ook een soort creatieve sparringpartners.”

Lekker eten

Muziek is niet de enige passie van Jennifer. “Wat nooit zal veranderen, is mijn liefde voor lekker eten.” Weekend of doordeweeks, dat maakt haar niets uit. “Misschien is het de invloed van mijn Italiaanse moeder, maar hoe druk en hectisch het ook is, ik moet en zal lekker eten en drinken!” 

Tot slot. Waar kunnen we Jennifer ‘s nachts voor wakker maken? “Vers gemaakte pasta carbonara en een mooi glas Barolo of Gin-Tonic. Dat blijft er toch een beetje inzitten!” 

Bedankt Jennifer, welkom in ons team en veel succes met deze nieuwe uitdaging!