Hoofd Brand Partnerships Marcel Surendonk

Geslaagde merkactivaties op Lowlands 2019

arrow down

07.11.2019

Een must-read als je geïnteresseerd bent in festivals en merken. Sponsorreport interviewde Hoofd Mojo Partnerships Marcel Surendonk. Kijk terug op de activering van vijf nieuwe partners en merken tijdens de 27e editie van Lowlands.

Uit het interview: "Afgelopen jaren is er door merken veel ingezet op online. Je ziet nu dat bij merken het inzicht ontstaat dat alleen online en digitaal niet voldoende is en dat je evenementen nodig hebt in de 1-op-1 communicatie en het contact met je fans en consumenten. Met digitaal kun je wel snel bereik realiseren, maar het kan ook een afstand creëren tussen merk en consument. De vertaling naar live ergens aanwezig zijn wordt steeds meer gemaakt. Je ziet het bijvoorbeeld bij Samsung, dat als telefoonproducent natuurlijk makkelijk digitaal kan communiceren, maar het belangrijk vindt om op een festival te staan om op het netvlies van de bezoeker te komen. En dat vervolgens weer online te gebruiken. Je laat door je aanwezigheid op een evenement zien waar je voor staat.” Lees verder.