'The Experience' tijdens Nima Marketing Day

Ervaar de magie van een sponsoractivatie

arrow down

27.05.2018

Vooruitblik NIMA Marketing Day

Voor het eerst is MOJO aanwezig tijdens de NIMA Marketing Day en wel als host van de zaal ‘The Experience’. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day, een evenement voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien themazalen en bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak, en MOJO vult dit op geheel eigen wijze in door het belichten van de kracht van festivals. Festivalsponsoring is als geen ander marketingtool in staat om relevante doelgroepen enthousiast te maken over een merk!

De NIMA Marketing Day stelt het leven en het vak van marketeers centraal. De aandacht ligt op persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren.

JWgtJbDfjyY

Tijdens de sessie van MOJO in "The Experience" ervaar je de magie van een sponsoractivatie en verkrijg je inzicht in de diverse aspecten van sponsoring en Mojo business cases. 

Marcel Surendonk

Marcel Surendonk is de meest ervaren sponsorwerver in de muziek- en entertainment-industrie en behoort in Nederland tot de top 25 meest invloedrijke personen op het gebied van sponsoring. Na een carrière bij Volvo en Canon startte Surendonk in 2006 bij Mojo als Head of Brand Partnerships. Als groot muziekliefhebber, toetsenist en marketeer weet hij als geen ander de kracht van muziek in te zetten voor merken binnen hun marketingstrategie. Marcel is verantwoordelijk voor sponsoring in relatie tot het totale portfolio van Mojo zoals onder andere Lowlands, NN North Sea Jazz en Down The Rabbit Hole. Kom meer te weten in ons interview met hem.

Ervaar de magie van een sponsoractivatie

In een tijd waarin we overstelpt worden door informatie en indrukken is het voor merken nog moeilijker om echt in contact te komen met mensen. Als het al lukt om zichtbaar te zijn bij de juiste doelgroep is het nog maar de vraag of er ook daadwerkelijk iets gebeurt met de merkbeleving. Sponsoring is als geen ander marketinginstrument in staat om relevante doelgroepen enthousiast te maken over een merk. Gedreven door de liefde voor muziek en talent voor organisatie ontwikkelde Mojo in de afgelopen 50 jaar een flink aantal zeer succesvolle merkactivaties met onder andere Heineken, Coca-Cola, Nedap, Miele, KPN, Douwe Egberts, NN en vele andere partners. Lees meer over onze succesvolle activaties op de pagina business cases.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day 2018!

Donderdag 21 juni  - DeFabrique Evenementenlocatie - Westkanaaldijk 7 - 3542 DA Utrecht

Kaarten en info: www.nimamarketingday.nl