Cesar Millan met nieuwe live show "Once Upon A Dog Tour 2017" naar Amsterdam

Na het grote succes van zijn wereldwijde tournees, komt de internationale NatGeo ster weer terug naar Europa. Op vrijdag 24 februari 2017 staat Cesar Millan met zijn “Once Upon A Dog Tour” in de Heineken Music Hall (vanaf 1 januari AFAS Live) in Amsterdam. Tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.ticketmaster.nl.

07.10.2016

Cesar Millan met nieuwe live show "Once Upon A Dog Tour 2017" naar Amsterdam

Na twee decennia van rehabiliteren van honden en wereldwijd levens te veranderen, komt de legendarische dog behaviorist Cesar Millan met zijn meest aangrijpende en emotionele show ooit: Cesar Millan LIVE – Once Upon A Dog Tour 2017.

Cesar Millan zal begin volgend jaar 17 shows geven in 16 steden in meer dan 10 verschillende landen. In zijn shows neemt hij het publiek mee op een educatieve reis door alle fases van het leven van een hond, met o.a. uitleg hondengedrag, video, persoonlijke herinneringen en familie entertainment voor alle leeftijden!

Bekend van zijn populaire TV serie “Dog Whisperer with Cesar Millan” en zijn nieuwste serie “Cesar To The Rescue”, is Millan een autoriteit op het gebied van honden opvoeding. Zijn filosofie van vertrouwen, respect en liefde deelt hij maar al te graag met het publiek in deze vermakelijke live show. Hondenliefhebbers zullen worden geïnspireerd door Cesar Millan’s way, als hij laat zien hoe het mogelijk is om vanaf het allereerste begin met de juiste hond nog een jarenlange happy en healthy relatie te hebben.

Demonstraties met honden zijn onderdeel van de show, zodat het publiek waardevolle lessen kan leren uit alledaagse situaties, met o.a.:
- Hoe introduceer je een nieuwe hond in je huis
- Hoe voldoe je aan de behoeften van je hond
- Het bouwen van een sterke relatie gebaseerd op vertrouwen, respect en liefde
- De transformatie van je hond van “Prince Charming” naar “Rulers of the Household”
- Alledaags gedrag gedurende het leven van een hond
- Technieken om allerhande misdragingen te voorkomen
- Hoe verder wanneer je je best vriend verliest
- En nog veel meer!

“I am looking forward to being back on tour and sharing with audiences the steps necessary for building and sustaining a happy and loving relationship with dogs,” aldus Cesar Millan. “I believe that all phases of a dog’s life can create a beautiful story, if owners are dedicated to establishing a strong foundation and evolving with their canine companions as they grow."

Voor meer informatie over Cesar Millan Live, check www.cesarmillanlive.com. Tickets voor Cesar Millan LIVE – Once Upon a Dog in de AFAS Live op vrijdag 24 februari 2017 zijn verkrijgbaar via www.ticketmaster.nl.

Cesar Millan LIVE – Once Upon A Dog Tour 2017

Vrijdag 24 februari 2017

Heineken Music Hall (vanaf 1 januari AFAS Live) – Amsterdam
Aanvang: 19.30 uur
Entree: Platinum € 89, Gold € 55, Silver € 35 (excl. servicekosten)
Tickets zijn nu verkrijgbaar via www.ticketmaster.nl

Cesar Millan LIVE – Once Upon a Dog Tour is for people training, therefore no dogs are allowed at the venues - only approved service dogs are permitted. All shows will be performed in English with a translator assistance where English is not the first language.

About Cesar Millan
New York Times best-selling author and twice Emmy-nominated television personality Cesar Millan has earned a trusted reputation as the preeminent authority in the field of dog rehabilitation. With more than 25 years of experience working with canines, Millan uses a philosophy of trust, respect and love to rehabilitate aggressive, frightened and neurotic dogs, while educating owners on how their own behavior affects their pets. Millan extends his reputation in dog training and care through retail and home entertainment products, books, a bi-monthly magazine and a website that have become top resources for dog help and advice and the ongoing work of the Cesar Millan Foundation, in addition to connecting with TV audiences through his new series, “Cesar to the Rescue,”. For more information, visit www.cesarsway.com.

Follow Cesar on Facebook (cesar.millan), Twitter (@cesarmillan) and YouTube (CesarMillan).

> Bekijk bezoekersinformatie op mojo.nl