American Express invites

Loyaliteit kaarthouders beloond met exclusieve toegang tot populaire shows

arrow down

27.03.2018

'Bereiken van zowel bestaande als potentiële kaarthouders middels exclusief loyaltyprogramma met Live Nation'

American Express geldt als één van ’s werelds meest bekende financiële dienstverleners. De internationale organisatie, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam Zuid-Oost, handelt dagelijks miljoenen transacties af voor consumenten en bedrijven. Het streven van American Express is het verlenen van een uitstekende en persoonlijke service. Daarbij hoort tevens het bezorgen van memorabele ervaringen door middel van onder meer upgrades in hotels en loungetoegang op luchthavens. Sinds 2010 behoort ook het American Express Invites programma dat exclusieve toegang biedt tot populaire shows van Live Nation tot de toegevoegde waarden die de loyaliteit van de kaarthouders belonen. 

Het American Express Invites programma is een internationale samenwerking met Live Nation, waarmee betrokkenheid en loyaliteit bij bestaande klanten wordt beloond en gecreëerd. Tevens wordt middels het programma een grote groep potentiële kaarthouders bereikt, daar dit partnership de American Express kaarthouders toegang geeft tot content van Live Nation. American Express zorgt ervoor dat haar kaarthouders op de hoogte zijn van ‘niet te missen’ shows en kans maken op de beste tickets voor een selectie van de populairste concerten. Als onderdeel van het American Express Invites programma, kunnen kaarthouders in veel gevallen voorafgaand aan de reguliere voorverkoop reeds kaarten bestellen door middel van een presale. Recent is dit onder meer het geval geweest bij concerten van onder meer The Rolling Stones, Guns N’ Roses en Shakira.Door dit partnership kunnen wij onze kaarthouders toegang geven tot alle content van Live Nation”, aldus Robert-Jan Meijers, Marketing Director. 

Amex Businesscase2

'American Express Invites wint aan bekendheid'

De doelstelling van American Express is om de relevantie en de bekendheid van het American Express Invites programma te vergroten. Dat is sinds de start van het programma in 2010 zeer goed gelukt en deze doelstelling wordt steeds beter behaald door het programma bij precies de juiste evenementen in te zetten. Hierdoor is een steeds groter en breder publiek op de hoogte van het American Express Invites programma en de presales die daarbij horen. Meijers: “We zien een sterke jaarlijkse groei van resultaten van het programma. Zo maken er bij de presales vaak honderden enthousiaste fans gebruik van de mogelijkheid om eerder kaarten te kopen dan de rest van Nederland.” Dat leidt zeker rondom grote events, zoals de No Filter Tour van The Rolling Stones, tot een verhoogde interesse in de producten en diensten van American Express en uiteindelijk ook steeds vaker tot het snel uitverkopen van de American Express Invites presales. 

 Wat houdt het Live Nation Loyalty- programma in? 

  • Kaarthouders belonen voor hun loyaliteit 
  • Toegang tot een grote keus aan wereldwijde Live Nation content
  • Speciale presales en gereserveerde kaarten  

Meer weten over de samenwerking met MOJO? Bel telefoonnummer 015-21 21 980 en vraag naar de afdeling Brand Partnerships of mail ons op businesspartnership@mojo.nl.

 

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren, het gebruiksgemak te verbeteren en relevante advertenties te kunnen tonen. We vragen je eenmalig om ons toestemming hiervoor te verlenen. Meer weten?