27 nov. 2018

Brasserie 2050 op nummer 1

Samenwerking Rabobank en Lowlands wint Gouden SponsorRing 2018
Sponsorringgroepsfoto

Een gouden plak voor Rabobank en Lowlands! Afgelopen maandag 26 november werden voor de 19e keer de jaarlijkse SponsorRingen uitgereikt in Amsterdam en werd onze samenwerking bekroond.

Uitreikingsponsorringuitsnede

De SponsorRingen. Het zijn toch een beetje de Olympische medailles van de sponsorwereld. We waren al heel blij met onze partnership, maar zijn nu nog trotser op Rabobank en Lowlands, die voor de co-creatie Brasserie 2050 de eerste prijs wonnen in de categorie Entertainment & Events. Imre van Leeuwen, voorzitter van de SponsorRingen zei dat hij van een goede sponsorcase kippenvel krijgt, dat je durf en lef moet hebben en vooral authentiek moet zijn. De jury waardeerde met name de manier waarop de activatie vorm gaf aan de campagne van Rabobank in het kader van de wereldvoedselproblematiek, door dichtbij haar agrarische roots te blijven.

Lowlandskas5

Naast de activatie met de Kunstbende op het terrein in 2017 werd de samenwerking met Rabobank op Lowlands dit jaar uitgebreid met de Brasserie 2050, waar je het eten van de toekomst kon proeven. Mocht je het niet al gedaan hebben, lees dan het interview van Marketing Tribune met Tom van Kuyk, sponsorstrateeg van Rabobank, over purpose-sponsoring, oprechtheid, authenticiteit en geloofwaardigheid. Kernwaarden die wij ook buiten de prijzenslag hoog in het vaandel hebben staan. Onze felicitaties aan Rabobank, het Lowlands team en onze collega's van Mojo Partnerships voor deze mooie prestatie.

Interview MarketingTribune
Lowlandskas3