Live Nation wint 3 Clio Awards

Bijzonder geslaagde partnerships vallen in de prijzen

arrow down

29.09.2017

Jägermeister had een probleem... Ze zaten vooral in de hoek van moshpits en metal. De vraag was; hoe bewegen we ons naar een nieuwe doelgroep? In samenwerking met Live Nation, het Amerikaanse entertainmentconcern en moederbedrijf van Mojo Concerts, is dat probleem niet alleen opgelost maar ook nog eens bekroond met een Clio Award. 

De Clio Awards worden jaarlijks uitgereikt aan creatieve bedrijven, agentschappen en talenten die uitblinken in reclame, ontwerp, innovatie en communicatie. Live Nation ontving twee bronzen trofee’s voor het concept ‘Citi Sound Vault’ en een zilveren trofee voor het ontwerp en de uitvoering van de ‘Jägermeister Haus56’ activatie. Interessante cases om te bekijken want met name de Jägermeister Haus56 activatie geeft op een geweldige manier weer hoe een sterk merk zich binnen een nieuwe groep muziekliefhebbers, in dit geval EDM fans,  kan profilereren.