Dit waren de partnerships Lowlands 2025
Lowlands 2025 barstte opnieuw van de creatieve merkactivaties, van vertrouwde namen die hun plekje op het terrein hebben veroverd tot gloednieuwe partners die voor verrassende momenten zorgden. Een feest voor festivalgangers én merken.
Een frisse coupe, een verkoelend drankje of die laatste festivalbenodigdheden: de bekende gezichten waren weer volop aanwezig. Salon Andrélon zorgde voor de perfecte festival-look, terwijl de Bacardi Hacienda opnieuw het kloppend hart van de Lowlands-nacht vormde met tropische cocktails en DJ’s.
Bij de Bol festivalwinkel konden bezoekers last minute hun vergeten essentials inslaan of vooraf bestellen voor afhaal, en in het Bol Magazijn gingen de voetjes van de vloer bij de leukste feestjes.
Bij Coca-Cola Share A Coke zorgden diverse artiesten voor optredens op het water, een van de meest bezochte spots van het terrein.
De ochtenden begonnen rustig dankzij Douwe Egberts, die met de iconische Koffiewekker koffie tot aan de tent bracht.
Heineken opende met Café De Lage Landen een geheel nieuwe beleving met exclusieve bieren en een heuse pubquiz. Ondertussen brachten Desperados en Oedipus’ Club Paradise ieder hun eigen smaak en sfeer en konden bezoekers bij het Bierlokaal genieten van de lekkerste speciaalbieren.
Hornbach verlichtte opnieuw het sjouwwerk met praktische bagagewagens, terwijl Lois Jeans de seventies terugbracht met een speciale festivalcollectie
Op het LL Science-terrein, in samenwerking met de Nationale Wetenschapsagenda, konden bezoekers hun hersens laten kraken.
En Vodafone zorgde met de Endless You-experience voor een unieke combinatie van uitzicht, immersieve technologie en een opgeladen telefoon.
Na een succesvolle pilot in 2024 kwam TK Maxx dit jaar groter terug met de Treasure Hunt: een speurtocht naar echte fashionpareltjes op het terrein.
Nieuwe gezichten maakten hun entree met opvallende activaties: Campina verwende dansliefhebbers met een stevig anti-katerontbijt in de Br(e)akfast Barn en een vrolijke Brakxi taxiservice.
Philips bood verfrissing met de Sonicare Refresh Bar, terwijl Rabobank als cashless partner alle pintransacties mogelijk maakte.
Bij YSL Beauty konden bezoekers zich volledig laten verzorgen in de luxueuze Lightclub.
Voor de hongerige en dorstige bezoekers stonden New York Pizza, OLA, Red Bull en White Claw paraat, elk met hun eigen vertrouwde smaak en energieboost.
Lowlands 2025 liet opnieuw zien hoe sterke merkactivaties de festivalbeleving versterken. Een mix van creativiteit, gemak, stijl en smaak, precies wat Lowlands zo uniek maakt.