25 apr. 2025

Starbucks & Down The Rabbit Hole verlengen samenwerking

20240705 1350 MOJO DTRH 8847 JD

Starbucks Chilled Coffee en Down The Rabbit Hole slaan opnieuw de handen ineen. De succesvolle samenwerking wordt met drie jaar verlengd en krijgt komend festivalseizoen een frisse impuls met een gloednieuwe merkactivatie op het festivalterrein.

Bezoekers van Down The Rabbit Hole kunnen dit jaar rekenen op een bijzondere ervaring die hen uitnodigt om even echt te ontspannen en te genieten van een welverdiende break. De activatie is onderdeel van de bredere Take10-campagne van Starbucks Chilled Coffee, die deze zomer zichtbaar is via onder andere sampling, social media, influencers en podcasts.

Voor de creatieve ontwikkeling en uitvoering van deze activatie is merkactivatiebureau Kumpany ingeschakeld, na het winnen van een uitgebreide pitch. Kumpany is verantwoordelijk voor het concept, de doorvertaling naar contentkanalen en de volledige productie.

“We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met Down The Rabbit Hole en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany. Hun creatieve aanpak gaf voor ons de doorslag. We kijken ernaar uit om met deze activatie de festivalbeleving te verrijken én ons merk op een relevante manier te verbinden met het publiek.”

Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD NL/BE/FR

Met deze samenwerking zetten Starbucks Chilled Coffee en Down The Rabbit Hole in op het creëren van waardevolle momenten op het festival – een plek waar genieten, ontdekken en tot rust komen samenkomen.

Meer lezen?

Lees hier de artikelen van SponsorReport, Marketing Tribune, Marketing Report en Publique.

Jouw merk ook activeren op Down The Rabbit Hole? Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Contact