25 years of standing ovations
18 & 23 november 2022 | Nieuwe Luxor Theater, Rotterdam
21 november 2022 | Carré, Amsterdam
Al 25 jaar weet Michael Flatley's Lord Of The Dance iedere zaal verwonderd achter te laten met een unieke combinatie van energieke Ierse dans, originele muziek, meeslepende storytelling en state-of-the-art theatrale effecten. Verwacht voor deze jubileumshow een spectaculaire nieuwe enscenering van Lord of the Dance. Dezelfde sensatie en hetzelfde gevoel, met nieuwe kostuums en choreografie. “I’m so excited to bring the original Lord of the Dance back. I feel like this is the most vital tour in our 25 year history! The return of the arts is so incredibly important. I hope the tour will help renew spirits and put a smile back on everyone's faces...” aldus Michael Flatley.
Koop kaarten Officiele websiteWegens succes is er een extra show toegevoegd van Michael Flatley's Lord of the Dance in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam op 23 november 2022. De kaartverkoop hiervoor is direct van start gegaan!
04 nov 2021
Het is niet toegestaan om grote tassen mee naar het event te nemen. Tassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik zijn uitgezonderd. Op mojo.nl/voorwerpen staat alle informatie over wat verder wel/niet mee naar het event kan. Voor grote tassen is er geen in bewaringname en/of garderobe aanwezig. We raden dan ook aan tassen thuis te laten. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.
04 okt 2021
Kaarten
vanaf
€43,68
Kaartprijs inclusief servicekosten. Voor deze show zijn alleen zitplaatsen te koop.
UITVERKOCHT
Lees meerWij zijn de organisator van dit evenement. De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
Kaarten koop je via het ticketingsysteem van Carré.
Lees meerDe kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van de zaal.
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van de zaal en neem contact op.
Kaartprijs inclusief servicekosten. Voor deze show zijn alleen zitplaatsen te koop.
Lees meerWij zijn de organisator van dit evenement. De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.