09 jul. 2019

Duracell voor unstoppable festivalpower

"We willen met ons merk en nieuwe powerbank op de meest relevante plekken aanwezig zijn"
Dtrh 2019 Nr006 Jeroenroest Lqduracelluitsnedevervaagd
Wie kent het wereldbekende Duracell konijn niet? Het merk van de bekende 'bunny' staat vanaf dit jaar op Down The Rabbit Hole, een match made in heaven. 

Ook is Duracell aanwezig op de festivals Pinkpop en WOO HAH! Duracell biedt op deze festivals een powerbank oplaad service voor telefoons. Want je kent vast dat gevoel... Nog maar 20% power in je telefoon: paniek! Duracell komt met de activatie "20% CLUB" waar je je telefoon een boost geeft met een powerbank die je hier kunt lenen. Ondertussen raak jijzelf je energie kwijt op de energieopwekkende dansvloer, die meteen je powerbanks weer oplaadt.

Jorgo Lialiangas, Head of Marketing van Duracell BENELUX over de samenwerking:
"Duracell is het merk dat staat voor unstoppable power. Ook nu de energieconsumptie zo in beweging is blijven we als merk voorop lopen. Met de nieuwe Duracell powerbanks, hoef je dit festivalseizoen geen enkel moment te missen. Het was natuurlijk een logische keuze een partnership aan te gaan met Down The Rabbit Hole en dit hebben we aangevuld met twee kwalitatief hoogstaande festivals Pinkpop en WOO HAH! waar we bij een bredere doelgroep een nieuwe productcategorie introduceren. We willen met ons merk en nieuwe powerbank op de meest relevante plekken aanwezig zijn voor onze doelgroep millenials. Vanzelfsprekend komt bij de activatie op Pinkpop, Down The Rabbit Hole en dit weekend op WOO HAH! ons legendarische roze konijn op een originele wijze terug!”