31 aug. 2018

Nieuwe Stoomoven activatie van Miele op Lowlands 2018

Het grote succes van de Powerwash is uitgebreid met gerechten uit de Miele Stoomoven
Lowlands 2018 Mojo 005 3757 Jeroenroest Lquitsnedevervaagd
Opfrissen en doorstomen!

Onze partner, het van oorsprong Duitse wasmachinemerk Miele zorgde voor twee belevenissen extra op Lowlands. Miele promootte dit jaar namelijk niet alleen zijn wasmachines met de bekroonde gigantische Powerwash, ook hun keuken- als huishoudapparatuur kreeg ruime aandacht met de enorme Miele stoomoven. Deze twee merkactivaties vulden elkaar goed aan:

Miele business case

‘We gaan dit jaar niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van festivalbezoekers verzorgen', verklaarde Patricia Slootjes, directeur marketing bij Miele. 

Lowlands 2018 Mojo 011 3775 Jeroenroest Lq

Snel, lekker en gezond eten doe je met behulp van de Miele stoomoven. Dat was de boodschap bij de levensgrote stoomoven op het terrein. De gerechten die ter plaatse werden bereid vonden gretig aftrek op het festival. Op het menu stonden onder meer pokebowls en dumplings.

Lowlands 2018 Mojo 013 3784 Jeroenroest Lq

De bekroonde PowerWash-activatie van het merk kon natuurlijk niet ontbreken dit jaar! Vlakbij de camping wasten dit jaar nog meer bezoekers zichzelf al dansend in de schuimparty. Omdat Miele vooral de behoeften van de bezoekers centraal wilden stellen communiceerden zij nog duidelijker de mogelijkheid voor het laten wassen van kleding,  De organisatie wil met de beide activaties merkvoorkeur bij een jongere doelgroep creëren.

Lowlands 2018 Mojo 004 9604 Jeroenroest Lq Kopie