The Beauty of Live

De waarde van schoonheid op festivals

arrow down

05.03.2020

Heb jij een ‘Glam plan’ als je naar een festival gaat? Welke make-up doe je op, hoe verzorg je je huid, wat trek je aan en hoe doe je je haar? Ons moederbedrijf Live Nation deed onderzoek naar make-up, verzorgingsproducten en grooming op festivals in de Verenigde Staten en Engeland. Deze informatie kunnen we ook in ons land gebruiken voor samenwerkingen met beautymerken. Een ding is duidelijk: schoonheid is voor de festivalbezoeker belangrijk. Heel belangrijk.

Live muziekevenementen zijn een platform voor zelfexpressie en culturele trends en make-up en huidverzorging, voor zowel mannen als vrouwen, worden  steeds belangrijker. Wist je dat 55% zegt dat als een beauty- of verzorgingsmerk helpt om hun festival look te verbeteren, ze vaker het merk zullen kopen? Wist je dat 64% van de vrouwen en 32% van de mannen geïnteresseerd is voorafgaand aan een festival een product van een schoonheidsmerk te ontvangen om te helpen de ideale look te creëren? Wereldwijd zegt 90% dat een beauty merk tenminste 1 ding kan doen om de live ervaring te verbeteren en 85% zegt dat als er een zonnebrandmerk opdook op een muziekfestival of openluchtconcert, ze een held zouden zijn. Lees alle uitkomsten van het onderzoek hieronder! 

The Beauty Of Live

 

 

 

Intersse in een samenwerking? Neem hier contact met ons op.