Jacob Collier
De Britse zanger en multi-instrumentalist Jacob Collier maakte naam met zijn YouTube kanaal waar hij bekende liedjes coverde in volledig andere genres dan het origineel. Jacob Collier betreedt het podium inmiddels vaak in zijn eentje, maar klinkt door een aaneenschakeling van laag voor laag opgebouwde geluiden als een complete band. Met een eigenzinnige combinatie van jazz, beatbox, soul, neo-soul, funk en zelfs fragmenten van klassieke muziek weet hij een groot publiek te bereiken. Nadat hij in de afgelopen jaren zijn albums ‘Djesse Vol. 1’, ‘Djesse Vol. 2’ en ‘Djesse Vol. 3’ achtereenvolgens uitbracht tourt hij door Europa met zijn ‘Djesse Vol. 4’ Tour.
Kijk & luister
Koop kaarten
dinsdag 26 november 2024 AFAS Live — Amsterdam 20:00 Koop kaarten
Jacob Collier
Johan Cruijff Boulevard 590, 1101 DS Amsterdam
Aanvang: 20:00
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Jacobean hang + meet & greet na afloop van de show (ongeveer 30 tot 60 minuten na de show)
- Selfie met Jacob
- Uitnodigen tot de soundcheck voorafgaand aan de show
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Uitnodigen tot de soundcheck voorafgaand aan de show
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
woensdag 27 november 2024 AFAS Live — Amsterdam 20:00 Koop kaarten
Jacob Collier
Johan Cruijff Boulevard 590, 1101 DS Amsterdam
Aanvang: 20:00
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Jacobean hang + meet & greet na afloop van de show (ongeveer 30 tot 60 minuten na de show)
- Selfie met Jacob
- Uitnodigen tot de soundcheck voorafgaand aan de show
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Uitnodigen tot de soundcheck voorafgaand aan de show
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
PAKKETINHOUD
- Een staanplaats ticket
- Early Entry tot de locatie (indien beschikbaar)
- Exclusieve VIP merchandise, inclusief een gesigneerde Djesse Vol. 4 Logic Session Print
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten voor deze show bedragen 12% van de kaartprijs. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
Plan vooruit
Belangrijke info
Tickets | Voor dit event werken we alleen met Mobiele Tickets
Tassenbeleid
Tassen met een formaat van maximaal A4 en circa 10 cm dik mogen mee naar binnen.
Het is niet toegestaan om grote tassen mee naar het concert te nemen. Voor grote tassen is er geen in bewaringname en/of garderobe aanwezig. We raden dan ook aan tassen thuis te laten.
Op www.mojo.nl/voorwerpen staat alle informatie over wat verder wel/niet mee naar het concert kan. Houd daarnaast rekening met een toegangscontrole. Kom daarom ruim op tijd.
Deel deze pagina