Partnership nieuws

arrow down

10.09.2019

Chillen met Nespresso op Lowlands

La Terraza, een co-productie tussen Nespresso, Kumpany en Mojo

Lees verder

27.08.2019

Interviewserie:Joost van Abeelen van WOO HAH!

Een gesprek met marketingmanager Joost van Abeelen

Lees verder

09.07.2019

Duracell voor unstoppable power op festivals

"We willen met ons merk en nieuwe powerbank op de meest relevante plekken aanwezig zijn"

Lees verder

06.05.2019

Interviewserie: Marketeer Shally Hurkmans over eilân

Hoe het nieuwe festival in Terschelling zo snel uitverkocht raakte

Lees verder

01.04.2019

Eventreport Lowlands 2018

De cijfers uit ons onderzoek op een rij. Een compleet overzicht van alle partners, hun activaties, cijfers en scores over het afgelopen jaar.

Lees verder

07.03.2019

Eventreport WOO HAH! 2018

32.850 bezoekers per dag waarvan 72% tussen 18 en 24 jaar schrijven geschiedenis op een van de belangrijkste hiphopfestivals van Europa

Lees verder

29.01.2019

Eventreport van North Sea Jazz 2018

75.000 bezoekers geven NSJ rapportcijfer 8,6!
Een overzicht van alle onderzoeksresultaten

Lees verder

29.01.2019

Interviewserie: Festival directeur Down The Rabbit Hole

'Zo kijkt het publiek naar sponsors:
Zolang het ons iets brengt en iets toevoegt ‘Bring it on’!'

Lees verder

20.12.2018

Interviewserie: Festival directeur WOO HAH!

Over prijzen winnen, de goede sfeer meenemen en elk jaar zijn droom bijstellen

Lees verder

27.11.2018

Gouden SponsorRing

Samenwerking Rabobank en Lowlands wint Gouden SponsorRing 2018

Lees verder