Business Cases
- 
           
                
            MOJO x IKEA Drömland Droomdebuut in het polderparadijsEen prikkelarme bubbel. Uitrusten. Even lekker niets. Lees verder
- 
           
                
            RabobankHet beste pop-up restaurant ter wereld Lees verder
- 
           
                
            Duracelloor unstoppable festivalpower Lees verder
- 
           
                
            CM.comMobiel drankjes bestellen en betalen Lees verder
- 
           
                
            RABOBANK EN KUNSTBENDECreativiteit op Lowlands Lees verder
- 
           
                
            Ketel 1Wanneer is een partnership eigenlijk geslaagd? Lees verder
- 
           
                
            Hendrick's GinHet merk komt tot leven op het festival Lees verder
- 
           
                
            Miele PowerwashBekroonde merkactivatie overtreft alle verwachtingen Lees verder
- 
           
                
            HeinekenSamen ervaringen delen en een divers publiek aanspreken kan allemaal op Lowlands Lees verder
- 
           
            Bacardi x LowlandsImagobouw is de core business 
- 
           
                
            DEDe brede horecabeleving van DE draagt bij aan de festivalbeleving op het NN North Sea Jazz Festival Lees verder
- 
           
                
            Port Of RotterdamEen fantastische avond voor relaties en als extraatje een backstagetour Lees verder
- 
           
                
            DesperadosOver hoe je brandlovers creëert met een high energy merkactivatie Lees verder
- 
           
            American Express invitesLoyaliteit kaarthouders beloond met exclusieve toegang tot populaire shows 
- 
           
                
            Mitsubishi MotorsDrie jaar lang unieke Plug-in Sessions tijdens het North Sea Jazz festival Lees verder
- 
           
                
            BacardiBezoekers worden op een bijzondere manier verwelkomd in de Casa Bacardi Lees verder
- 
           
                
            Shoestring‘Hoe ver kun je gaan?’. Dat is de pakkende slogan van Shoestring die bij het Lowlands team direct tot de verbeelding sprak. Shoestring
- 
           
                
            ConclusionConclusion en North Sea Jazz: Gedeelde liefde voor jazz Lees verder
- 
           
                
            NedapHet partnership met Lowlands levert voor Nedap imagoverbetering en naamsbekendheid op bij een hoogopgeleide doelgroep. Lees verder
- 
           
                
            BNP ParibasZichtbaarheid op North Sea Jazz Festival heeft de naamsbekendheid van BNP Paribas versterkt. Lees verder
- 
           
                
            Douwe EgbertsSamenwerking met Lowlands zorgt voor een 'jonger' Douwe Egberts en voor een positief imago onder de festivalbezoekers. Lees verder
- 
           
                
            HiDe Hi Society Hangout ontving meer dan 10.000 bezoekers op Lowlands en droeg meetbaar bij aan de merkbeleving. Hi
- 
           
                
            GrolschConsumenten zien Grolsch en festivals als één sinds hun partnerships met Lowlands en North Sea Jazz Festival. Grolsch
- 
           
                
            Ziggo en Walking With Dinosaurs: een historische matchExclusieve activatie voor Club Ziggo Ziggo En Walking With Dinosaurs Een Historische Match